Day 26: movement routines that help me.

Mijn fysiotherapeuten hebben een programma met oefeningen  samengesteld dat ik dagelijks moet volgen. Doorgaans doe ik dit heel trouw, soms lukt het echter niet. Deze oefening is voor mijn schouder en voer je zittend uit op een stabiliteitsbal.Met een handoek onder de arm maak je een gecontroleerde beweging weg van je lichaam.  Sinds de corona maatregelen gebruiken we @physiapp voor het oefenprogramma. Voor een aantal andere oefeningen zie mijn stories. Daarnaast volg ik sinds een tijdje @activelyautoimmune. Zij heeft regelmatig oefeningen die ook heel goed te doen zijn op slechte dagen. Ben je op zoek naar goede, rustige oefeningen neem dan vooral eens een kijkje op haar insta.

#myHSDchallenge #myEDSchallenge #EDSawareness #EDSmom #heds #hypermobiliteitssyndroom #chronicallyillmom #chronischziek #chronischebekkeninstabiliteit #momblog #momlife #zebrastrong #zebramom #mayawarenessmonth #physiotherapy #butyoudontlooksick

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s